Výběrové řízení - agenda přestupků
Vedoucí Městského úřadu Hustopeče vyhlašuje podle § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, výběrové řízení na pracovní místo na odboru dopravy MěÚ Hustopeče
		
		Referent státní správy a samosprávy /agenda přestupků/
	
Pracovní činnosti na této pozici spočívají především v provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich.
	
	Požadujeme:
	- splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
	- bezúhonnost
	- vzdělání vysokoškolské, popř. vyšší odborné, nejlépe z oboru právo nebo veřejná správa
	- znalost platných legislativních předpisů výhodou
	(zákon 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení 
	o nich, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, aj.)
	- dobré komunikační schopnosti
	- praxe z oboru řešení přestupků výhodou
	- výborné znalosti práce s PC
	- řidičský průkaz skupiny B
		
		Přihláška musí obsahovat:
	- osobní údaje (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo občanského průkazu, adresa trvalého bydliště, telefonní spojení, datum a podpis uchazeče)
	
	K přihlášce uchazeč přiloží tyto doklady:
	- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
	- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
	- výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší jak 3 měsíce
	
	Nástup: ihned, popř. dle dohody
	
	Nabízíme:
	- možnost čerpání benefitů ze sociálního fondu
	- příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
	- příspěvek zaměstnavatele na stravování
	- možnost stravování v místě pracoviště
	- příjemné pracovní prostředí
	- pružnou pracovní dobu
	- pět týdnů dovolené
	
	Platové podmínky:
	- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, příloha č. 2. Platová třída 10.
		
		Přihlášku s požadovanými doklady uchazeč doručí na adresu:
	Město Hustopeče, odbor kancelář tajemníka, Dukelské nám. 2/2, 693 17 Hustopeče
		
		Obálku je nutné označit heslem:
	„Výběrové řízení – Referent státní správy a samosprávy – odbor dopravy“.
	
	Kontaktní osoba: Ing. Martina Strnadová – vedoucí odboru kancelář tajemníka, agenda personalistiky
	tel.: 519 441 031, 725 506 392
	e-mail: strnadova@hustopece.cz, 
	www.hustopece.cz
	
	Přihlášky s uvedenými údaji a doklady budou přijímány ve lhůtě do 12.02.2018 do 17:00 hodin na podatelně MěÚ Hustopeče. Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání. 
 
			 2 min
														1
												
													2 min
														1
												
											 1 min
												
													1 min
												
											 
			

