Výběrové řízení - Agenda památkové péče
Vedoucí Městského úřadu Hustopeče vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo na Odbor územního plánováníReferent státní správy a samosprávy
/Agenda Památkové péče/
Pracovní náplň:
Zajišťování ucelené agendy pro výkon správních činností na úseku památkové péče, spolupráce při pořizování územně plánovací dokumentace, apod.
Požadujeme:
- splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů - státní občanství ČR, příp. cizí státní občan, s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům,
		
		
		
		- trestní bezúhonnost
		
		
		
		- ovládání jednacího jazyka
		
		
		
		- vzdělání minimálně vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo i vyšší odborné vzdělání nejlépe v oborech stavební, architektura, památková péče, historie, apod.
			
			
			
			- znalosti z oboru památkové péče a s tím související platné legislativní předpisy výhodou
		
		
		
		- komunikativnost a vysoká úroveň vystupování a ústního i písemného projevu
		
		
		
		- výborné znalosti práce s PC
		
		
		
		- řidičský průkaz B – aktivní řidič
Přihláška musí obsahovat:
		
		
		
		- osobní údaje (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo občanského průkazu, adresa trvalého bydliště, telefonní spojení, datum a podpis uchazeče)
K přihlášce uchazeč přiloží tyto doklady:
		
		
		
		- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
		
		
		
		- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
		
		
		
		- výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší jak 3 měsíce
Platové podmínky:
		
		
		
		- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a přílohou č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., platová třída 10.
Nástup: předpoklad 03/2020, popř. dle dohody
Nabízíme:
		
		
		
		- možnost čerpání benefitů ze sociálního fondu
	
	
	
	- příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
	
	
	
	- příspěvek zaměstnavatele na stravování
	
	
	
	- možnost stravování v místě pracoviště
	
	
	
	- příjemné pracovní prostředí
	
	
	
	- pružnou pracovní dobu
	
	
	
	- pět týdnů dovolené
		
		
		
		
		
		
		
		Přihlášku s požadovanými doklady uchazeč doručí na adresu:
		
		
		
		Město Hustopeče, odbor kancelář tajemníka, Dukelské nám. 2/2, 693 17 Hustopeče
Obálku je nutné označit heslem:
	
	
	
	„Výběrové řízení – Referent státní správy a samosprávy, agenda památkové péče“.
Kontaktní osoba: Ing. Martina Strnadová – vedoucí odboru kancelář tajemníka, agenda personalistiky
			
			
			
			tel.: 519 441 031, 725 506 392
		
		
		
		e-mail: strnadova@hustopece.cz, www.hustopece.cz
Přihlášky s uvedenými údaji a doklady budou přijímány ve lhůtě do 31.01.2020 do 14:00 hodin na podatelně MěÚ Hustopeče. Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání.
			
												
													1 min
														6
												
											
												
													2 min
														1
												
											
												
													1 min
												
											
			

