Informace z městského úřadu nově najdete na elektronické úřední desce

6. 12. 2018 · 1 minuta čtení · 4 fotografie
Téma Z města

Úřední deska je veřejně dostupná plocha určená ke zveřejňování právních předpisů, rozhodnutí a dalších dokumentů správních orgánů a soudů. Na úředních deskách obcí se zveřejňují především obecně závazné vyhlášky, protože tím je podmíněna jejich platnost.
Hustopečská úřední deska se do 6. prosince skládala z několika informačních tabulí umístěných na náměstí pod Komerční bankou. Ty nyní nahradí elektronická deska, která stojí vedle budovy městského úřadu, tzv. staré pošty. „Úřední deska pomalu dosluhovala a díky projektu elektronizace městského úřadu jsme pořídili elektronickou úřední desku z dotačních prostředků. Zařízení stálo kolem 750 tisíc korun,“ uvedl tajemník Pavel Michalica.
Informace se budou vkládat online a obě úřední desky budou zatím fungovat souběžně, dokud nebude elektronická úřední deska optimálně pracovat. „Na desce se klienti městského úřadu dozvědí i další informace. Prohlížeč je napojený na webové stránky města, kde jsou například zveřejněny aktuality,“ doplnil Michalica.

-ves-

Projekt CZ.06.3.05/0.0/0.0/16_044/0002587 je spolufinancován Evropskou unií

  36356

 

odebírejte přes RSS