Postup hlášení závad veřejného osvětlení v Hustopečích

10. 9. 2014 · 2 minuty čtení · 2 fotografie
Ve vašem městě zajišťuje správu veřejného osvětlení firma ČEZ Energetické služby, s.r.o. Tato firma zodpovídá za funkčnost veřejného osvětlení a provádí pravidelnou údržbu a odstraňování závad. Všechny hlášené závady a poruchy jsou předávány na dispečink ČEZ Energetických služeb, kde se nachází pracoviště s nepřetržitou 24 hodinovou službou. Zde jsou všechny závady vyhodnocovány a zaznamenávány.  Dispečer vyhodnotí závažnost poruchy a následně poruchu předá servisním pracovníkům. V případě, že se jedná o závažnou poruchu nebo závadu ohrožující bezpečnost občanů, jsou ihned zahájeny práce na odstraňování závady.  Jestliže se jedná o poruchu jednoho světelného bodu nebo závadu nemající vliv na funkci případně bezpečnost je porucha zaevidovaná a odstraněna při pravidelné vyjížďce. Odstraňování takovýchto poruch samostatnými výjezdy servisních pracovníků by bylo neefektivní a výrazně by prodražovalo vynaložené náklady na odstraňování závad.
V případě nefunkčního nebo poškozeného zařízení veřejného osvětlení mají občané dvě možnosti hlášení poruch veřejného osvětlení:
-        nahlášení závady pomocí aplikace Mapa závad, kterou naleznete na internetové adrese http://mapazavad.hustopece-city.cz/. Zde můžete pomocí přehledného grafického rozhraní nahlásit závadu i s přesným označením místa, kde se závada nachází. Závady zde nahlášené jsou vyhodnoceny a následně předávány ke zpracování.
-        Nahlášení závady telefonicky nebo e-mailem přímo na dispečink ČEZ Energetických služeb s nepřetržitou 24 hodinovou službou. K nahlášení závady použijte následující kontaktní údaje:
Tel.:          596 903 777
Mobil:      602 585 231
E-mail:     ced.es@cez.cz
Při hlášení poruchy je nutné uvést:
-        typ závady – např. svítidlo zhasíná, bliká, nesvíti vůbec. Popis poruchy servisním pracovníkům pomůže rychleji nalézt a odstranit závadu.
-        číslo světleného bodu / místo poruchy - stožáry, na kterých jsou umístěny svítidla, jsou označeny čísly např. 6/23, 10/15 apod.  Nahlášením tohoto čísla zjednodušíte vyhledání poruchy.  Uvedení adresy je v některých případech nejednoznačné, neboť poblíž uvedeného popisného čísla se mohou nacházet dva nebo tři světelné body. V případě závady, která se projevuje jen občas, je pak obtížné nalezení správného svítidla.
-        kontaktní údaje – kontaktní údaje mohou pomoci servisním pracovníkům s upřesněním závady. V případě nemožnosti kontaktovat osobu nahlašující závadu a nemožnosti tak získat upřesňující informace, zůstává někdy závada zbytečně neodstraněna.
Některé závady jsou při pravidelných kontrolách servisními pracovníky obtížně odhalitelné (např. pohasínající výbojky, které při kontrolách většinou svítí apod.). Proto budeme velice rádi, když nám zjištěné závady pomůžete odhalovat a přispějete tak k funkčnímu chodu veřejného osvětlení.
Děkujeme.
Společnost ČEZ Energetické služby s.r.o

odebírejte přes RSS