Výběrové řízení – Úklid, Výdej obědů
Starostka města Hustopeče vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místoÚKLID, VÝDEJ OBĚDŮ
Náplň práce:
Běžný úklid na městském úřadě, zametání, utírání prachu, větrání místností, vynášení odpadků, čištění nábytku a zařízení, čištění koberců vysavačem, vytírání podlah (PVC a dlaždic), čištění oken, apod. Dovoz, výdej a evidence obědů, mytí nádobí s úklidem kuchyně a jídelny.
Požadujeme:
- bezúhonnost
- střední vzdělání
- praxe v oboru výhodou
- základní znalost práce na PC
- řidičský průkaz skupiny B – výhodou
Přihláška musí obsahovat:
- osobní údaje (jméno, příjmení, datum narození, státní příslušnost, adresa trvalého bydliště, telefonní spojení, datum a podpis uchazeče)
K přihlášce uchazeč přiloží tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných dovednostech
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Platové podmínky:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, příloha č.1, platová třída 3. Zaručený plat je minimálně 24 960,- Kč.
Termín nástupu: 01/2026, popř. dle dohody
Nabízíme:
· možnost čerpání benefitů ze sociálního fondu
- příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
- příspěvek zaměstnavatele na stravování
- flexi pasy
· možnost stravování na pracovišti
· příjemné pracovní prostředí
· pět týdnů dovolené
Přihlášku s požadovanými doklady uchazeč doručí na adresu:
Město Hustopeče, odbor kancelář tajemníka, Dukelské nám. 2/2, 693 01 Hustopeče
Obálku je nutné označit heslem: „Výběrové řízení – Úklid, Výdej obědů“.
Kontaktní osoba: Ing. Martina Strnadová
vedoucí odboru kancelář tajemníka, agenda personalistiky
tel.: 519 441 031, 725 506 392
e-mail: strnadova@hustopece.cz, www.hustopece.cz
Přihlášky s uvedenými údaji a doklady budou přijímány ve lhůtě do 11.11.2025 do 14:00 hodin na podatelně MěÚ Hustopeče. Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání


