Strategické řízení a pasportizace města Hustopeče
Projekt je realizován za finanční podpory EU.
Název projektu: |
Strategické řízení a pasportizace města Hustopeče |
Prioritní osa: | 4 Efektivní veřejná správa |
Vlastní zdroje financování: |
82.992,00 Kč s DPH |
Registrační číslo: |
CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/00010098 |
Zahájení realizace projektu: |
01.04.2019 |
Datum ukončení: |
31.12.2020 |
Celkové výdaje na projekt (v Kč): | 1.659.840,00 Kč s DPH |
V rámci projektu bude vytvořeno a následně zavedeno do praxe veřejné správy 7 strategických dokumentů města Hustopeče, bude vytvořena interaktivní mapa na webovém portálu města Hustopeče, budou sdílená open data a tím optimalizováno fungování veřejné správy. Vytvořené dokumenty (pasporty) budou sloužit jako praktické nástroje řízení města v rámci výkonu veřejné správy. Součástí projektu je i vzdělávání zaměstnanců v oblasti GIS. Projekt také přispěje k efektivní komunikaci s veřejností.
Globálním cílem je optimalizovat procesy a postupy veřejné správy a její přeměnu na efektivní veřejnou správu,která je otevřená vůči svým klientům, zajišťuje efektivní fungování, snižuje administrativní, časovou a finanční náročnost a reaguje na změny a požadavkyveřejnosti a to především zpracováním strategických dokumentů. Výstupy budou přínosné jak zaměstnancům MěÚ Hustopeče, tak i pro širokou veřejnost. Budou sloužit jako praktické nástroje řízení města v rámci výkonu veřejné správy.
Hlavními záměry projektu jsou:
- Získání prvotních dat pro efektivní fungování veřejné správy
- Zvýšení komfortu informovanosti občanů a poskytování veřejné služby
- Zavedení nových nástrojů komunikace směrem k veřejnosti (interaktivní mapa, open data)
- Vytvoření sady strategických dokumentů, jejíž potřebnost vychází z požadavků veřejnosti, zaměstnanců či provozu města Hustopeče
- Optimalizace správy majetku (finanční a materiálně efektivní správa) město získá podklady pro sestavení optimálních plánů běžné údržby majetku města. Získaná data a výstupy projektu (pasporty) umožní vést evidenci o pravidelné činnosti (např. revize), stavu majetku a tím přispějí k zefektivnění výkonu státní správy.
- Zvýšit využívání GIS zaměstnanci města - odborným školením pracovníků zapojených do využívání zpracovaných pasportů dojde k efektivnímu využívání výstupů projektu a efektivnímu fungování veřejné správy
Hlavním výstupem projektu je:
a) Digitalizace prvků veřejného prostranství -fungující systém pasportizace, který obsahuje všechny sbírané údaje o zeleni,VO, mobiliáři, hrobových místech atd.
b) Interaktivní mapa a sdílená open data
c) Strategické dokumenty:
- Pasport veřejného osvětlení
- Pasport mobiliáře a dětských hřišť
- Pasport hřbitova
- Pasport zeleně
- Pasport sběrných míst
- Pasport informačního systému
- Plán zimní údržby
d) Vzdělávání zaměstnanců